Bowling något hände gör as ont

 
Idag har vi haft bowling med skolan igen och något har hänt med min rygg eller vad man ska säga. Det gör as ont och jag orkar knappt med att ha denna smärtan nu det blir liksom för mycket för mig just nu. Svårt att beskriva hur ont det gör men går typ sakta som en snigel för tillfället. Jag kommer ej gå på sista lektionen idag för det lär ej fungera för mig just nu. Så kommer få skjuts ner till bussen sen innan den går iaf. Sen får vi se vad jag gör utav dagen. Jag hoppas iaf på att smärtan ska gå över snart har fått en alvedon och så men är inte helt säker på att det kommer att hjälpa. Jaja iaf ha det så bra alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0