saker till min lägenhet

I lördags åkte jag iväg till stjärnhov på en loppis där jag köpte lite möbler till min lägenhet så nu har jag bara några saker kvar att skaffa i möbelväg till min lägenhet. I söndags åkte jag till haninge och köpte ett hörnskrivbord utav en privatperson. Och jag måste säga att jag verkligen älskar färgen i min lägenhet det är rosa. Jag kan lova att det kommer kort på det så fort som jag har börjat få lite ordning på det hela i min lägenhet för just nu ser det hemst ut med saker här och var. Och idag kommer föresten mitt flyttlass från norrland vilket innebär att det kommer se ännu värre ut där inne ett tag med alla kartonger och möbler som är här och var. Jaja men jag kommer säkert att lyckas få till det riktigt bra skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0