full packad dag i lägenheten

Är i lägenheten och har haft en väldigt lång dag med en massa fixande och hållit på o packa upp o lite allt möjligt. det börjar kännas som ett beboeligt ställe nu trots alla kartonger som är staplande i en hög så det har blivit värsta kartongberget i min lägenhet. kände bara för o bjuda på en gamla bild jag tagit tyvärr blir den ju lite sne nu då jag lägger upp den men det får funka det också. snart kommer ytterligare ett inlägg upp under förflutet. ska ta mig tid i morgon och skriva hela det inlägget tänkte jag mig. Jag känner verkligen att jag har saknat min gamla säng som jag har i lägenheten. har liksom inte använt den på flera år. det känns konstigt o vara här i lägenheten men jag kommer säkert att vänja mig vid det också såsmåningom. ha det bäst alla läsare.


Kommentarer
Postat av: matilda

Veckans blogg är nu utsedd , kolla in och se om det blev du! :)
http://skogsrusset.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-vinnaren-ar.html#comment

2012-11-25 @ 17:07:30
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0