eventuellt umeå ikväll



Jag vet att bilden inte har så mycket med texten att göra men det skiter jag i. Jag känner mig väldigt trött och seg idag för att jag mest har legat vaken hela natten. Sen får vi se ikväll om vi åker in till umeå på kulturnatta och lyssnar på då min morbror spelar. Jaja iaf så ska jag ta och ringa min älskling snart och ta o fixa mig så att jag kan gå ut lite. Kanske eventuellt går till en pizzeria där min släkting jobbar. Då får jag ju även träffa henne. Ja jag tänkte på att gå omkring lunch tid dit isåfall. Just nu känner jag mig bara glad. Jag lovar att det kommer att komma fler bilder men har inte hunnit fotografera ännu. Men kommer säkert att ta några nya kort bara så att det finns tills nästa inlägg. Men ha det så bra alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0