Varit i skogen och fotat


Idag har jag varit ute i skogen och även fotograferat lite. Jag bjuder på några av bilderna jag gillar mest utav min tur i skogen. Jag älskar liksom att fotografera och hålla på. Jag har även varit typ en "skogsmulle" eller något och blivit fotad med kvisar i håret och så men jag har inte tid just nu att lägga in några utav dom. Men jag lovar att jag kommer att lägga in kort på det sen då jag har mer tid över.


Jag har haft en trevlig dag och ska snart iväg till Moraberg och handla lite saker. Just nu finns det mycket jag skulle kunna skriva om. Jaja iaf så måste jag ta och Maila Kajsa Gordan och be henne om lite information angående att ge ut en bok! Ha det bäst alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

Har du din bok klar nu?

2012-03-12 @ 00:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0