TipsarN

TipsarNs kommentar: Min ålder har du ingenting med att göra! vad har du med det här att göra Emma-sofia eller vafaan du heter:s Det här är ett snack mellan jag ocg BERGET!! Eller måste du backa upp henne som lärarna gjorde förut för att hon inte klarade av någonting själv. Det verkar vara så! Vilket betyder att BERGET är som hon var när hon bodde här!

Svar:
Du kanske tror jag är som jag var förut men det vet du ärligt talat inget om TipsarN.
Du vet ärligt talat inte alls mycket om mig längre och så enkelt är det.
Du kanske tror att du vet men det gör du inte.

Att jag inte skulle ha klarat av något själv och inte gör nu heller det är en stor lögn och det kommer det alltid att vara. Det du just nu i denna kommentaren skriver om mig är en så himla stor lögn. Hur kan du ens tänka den tanken. Det enda du verkar vara ute efter att göra är att förstöra andras liv. Du behöver väl inte ens lägga dig i om någon annan har något att säga om saken.


Kommentarer
Postat av: TipsarN

Hur kan det vara en stor lögn när jag har sett dig? BERGET finns fortfarande kvar och du stinker!

2012-04-16 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0