Till minne av Tobias Sverin!

17/9-94 - 7/3-09

                        

Idag är det tre år sedan du dog! Jag har fortfarande svårt att fatta att det verkligen har hänt. Varför finns ens döden. Den borde vara bandlyst eller nått sådant. Jag saknar Tobias som bara den. Jag tänker på honom dagligen.



Jag kan verkligen inte med ord beskriva saknaden utav honom. Det är fan inte klok.





Idag har jag tänt några ljus för att hedra minnet utav Tobias Sverin.



Dessa ljus tände jag men bilderna på dom är tyvärr ej från idag men det var iaf dom ljusen jag tände. Varför ska det vara så svårt att minnas alla bra tidern, varför ska det vara så svårt att förstå att någon dött trots att flera år gått sedan händelsen? Nu trillar tårarna verkligen nerför min kind. Saknaden utav Tobbe är oändligt och kommer aldrig någonsin ta slut. Han är sjukt saknad.



                                

Olyckshändelse men ändå. Tobbe du kommer aldrig glömmas bort. Vila i frid Grabben. R.I.P.


Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

Ja en bra fråga varför finns döden? Vist man saknar goda vänner släktingar etc som dött! Men man har för hppningsvis kvar många trevliga goda minne man uppleft haft med den personen innan hon han dog.



Så brukar försöka tänka minns de som vart bra posstift som man uppleft gjort tillsamn med den peronen. Kram

2012-03-07 @ 22:59:21
Postat av: sanna ;D

Det är verkligen tråkigt när någon går bort <'3

2012-03-10 @ 15:14:30
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0