Planer för dagen!



Min dag började med ett telefonsamtal. Tro det eller ej men jag har pratat med min mamma i 1 tim och 30min vilket verkligen förvånar mig. Dom flesta som känner mig förstår varför det förvånar. Jaja men skit samma I det nu. Nu uppdaterar jag denna och www.islandbloggen.blogg.se med lite bilder från islandsresan och lite annat också. Sen då jag är klar med det så blir det att städa i min stuga. Sen känner jag att jag måste ut och fotografera lite :) Kanske ta en lång promenad eller nått sånt. Just bilden är tagen idag. Bilder på mitt hår från igår kommer att komma då jag har fått dom så förstår ni varför mitt hår ser ut som det gör idag. Just nu känner jag mig typ överdrivet glad av någon anledning.



Ikväll drar jag till heron city på bio och ska se War horse. Det ska bi riktigt trevligt tycker jag iaf. Jag ska verkligen anstränga mig för att denna dagen ska bli bra. Dagens palnering är så hära.

Uppdatera www.islandbloggen.blogg.se
* Städa i min stuga.
* Gå ut och fotografera
* Åka till Heron City och se War horse

 Japp det är dagens planering sen kommer säkert några andra saker slinka in också. Ha det bäst.


Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

ovanligt!

2012-03-03 @ 19:16:59
Postat av: Gabriella

Hej! Jag känner inte dig, och vet nästan ingenting om dig, förutom att du inte mår bra eller tycker om dig själv. Om jag på något sätt skulle kunna hjälpa dig att må bättre eller bara finnas här, så svara på denna kommentaren. Kram!

2012-03-05 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0