kämpa för att nå mitt mål

Nu har Jag verkligen bestämt mig för att kämpa,som,fanns,att gå ner i vikt o bli smalare. Det var ett program på tv som gjort att jag verkligen kommer att kämpa som fan med att göra det. Jag,har alltid velat men inte haft tillräckligt med motivation att göra det. Jag ska även sluta äta godis igen och denna gången tänker jag lyckas med det också utan att falla tillbaka till det igen. Från och med imorgon blire inge mer godis för min del. Men nu ska jag ut och gå en lång promenad och sen ta hand om tvätten och kanske rida lite och pyssla med gaski som,behövs smörjas pga hans eksem. Ha det bäst alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara käpa på! sätt upp del mål langst vägen! Kanske kan de i bland var svårt att helt slut med godis eller annt onyttigt! Men äta tilllåta sig själv i bland är ok dock inte verje dag eller hur mycket som helst! VEt av egen erfarnhet!

kram lycka till! De komer att klara de

2012-06-17 @ 20:27:49
Postat av: Anonym

kämpa på sätt upp del mål längst vägen! Att helt förbjuda sig äta godis elelr annt kan i bland gör de ännu svårae att sluta. Så då kan man till låta sig lite i bland. Men som sagt de viktigast är att du hitar ditt sitt dein egen väg. lycka till! jag vet att de går även om de inte alltid är så enkelt.

2012-06-17 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0