Bli smalare och väga mindre

 
Jag har som mål att bli smalare och gå ner i vikt och nu ska jag verkligen kämpa för det. Jag liksom hatar mitt utseende just nu. Min mage och allt ser för jävligt ut enligt mig. Nu har jag mina mål som jag ska nå, Jag sätter inte upp något datum eller så utan jag kommer bara att kämpa vidare på att bli smalare och ja ha mer ork att göra saker inte som nu att jag knappt orkar göra något. Jag har velat så länge gå ner i vikt och liksom bara påbörjat det och sen gett upp för att det varit någon liten motgång i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

Ge inte upp! blir det nagon motgang ta nya tag inget ar omojligt! kram

2012-07-11 @ 17:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0