Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Kristina men kallar mig själv för Stina. Jag är 18år och bor omkring södertälje. Jag har många olika intressen. Jag tar mycket kort vilket man kan se lite utav på min gammla blogg www.meornot.blogg.se Men nu är det denna som kommer vara aktiv. Jag har bestämt mig för att liksom börja om mitt liv på nytt. Jag bryter kontakten med många och börjar om med o skaffa andra vänner och så. Jag har verkligen fått mycket att fundera över just nu. Jag har gjort ny facebook, msn och en massa olika saker för att lyckas med det jag tänkt mig. Nu bjuder jag på en bild och hårfärgen på den stämmer med vad jag har nu.

jag ska försöka att uppdatera ofta men det beror även på om jag har någon surf på stickan vilket jag kommer måsta köpa med jämna mellanrum men vet ännu inte exakt vart jag ska kunna köpa det. Jaja iaf ha det bäst alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0