Studiedag + bråk med vän

Idag har jag haft studiedag och tagit det väldigt lungt men mår inte speciellt bra idag har haft ett rejält bråk med min kompis bara för att jag råkade skriva ett sms som jag råkade skicka till henne av misstag men hon trodde inte på mig. Hon har alltid litat på det jag har sagt år henne och hon har alltid stöttat mig i alla och jag henne men nu vill hon inte ha med mig att göra längre allt för ett ynka sms skull. Jag hatar det verkligen som bara den. Jaja får försöka att gå vidare ändå. Just nu känns det som om jag håller på att falla ner tillbaka i självmordträsket och självskade skiten. Jag vill verkligen inte falla tillbaka dit för allt i världen. Jag har fallit i så många år att jag inte orkar falla mer. Jag borde egentligen sova men det kan jag inte göra jag måste liksom gå upp 05.00 varje morgon på veckorna för att hinna i tid till skolan vilket jag kan tala om att det är fett jobbigt. Jag har tagit fler kort och jag lovar att det kommer men måste bara hitta sladden så att jag kan överföra bilderna så ni får hålla till godo med att jag uppdaterar utan så många bilder tills jag har lyckats hitta sladden. Ha det bäst alla läsare nu ska jag försöka att sova trots att jag inte tror att jag kommer att kunna göra det men äsch skit samma i det nu. Jag ska iaf lyckas med det jag vill. Är skit peppad på att teatern drar igång igen på torsdag. Ha det bäst!!! // Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0