skolan dålig uppdatering ett tag

Nu sitter jag i skolan vet att det är lite tidigt med tanke på att jag börjar först 10.00 men jaja struntsamma det är iaf för att där jag bor går det så få bussar. Jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera så bra förens jag har köpt surf min tog slut igår. Så ja jag måste skaffa nytt men det kan dröja tills i slutet av månaden skulle jag tro om inte lönen för jobbet kommer före studiebidraget. Ja alltså det från då jag jobbade på mellan dagarna. Skit samma i det nu. Jag kan iaf lova att jag ska ta en massa bilder under den tiden nu då jag inte kan blogga så att ni får se en massa bilder sen då jag har internet hemma igen. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar över en massa saker. Men nu ska jag gå och vara lite social med mina vänner som också har kommit :) Ha det bäst alla läsare! // Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0