Vill vara en annan person



Ibland önskar jag verkligen att jag var en annan person än jag blivit. Jag tänker tanken så många gånger på att verkligen förändra mig på något sätt och behålla det. Jag funderar som bara den över något bra sätt att ändra på min stil och sånt så att det kan tänkas bli bra. Är det någon som har något bra förslag? Jag vet inte själv hur mycket jag har tänkt på det men inte kommit fram till något bra. Ibland önskar jag att allting bara vore så enkelt.
Det finns så mycket jag vill förändra i mitt liv men jag vet som sagt inte på vilket sätt ännu.






Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Jag tycker inte att du ska ändra dig ett dugg, du är bra som du är :) <3

2012-04-18 @ 22:08:32
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH din fega jävel.

2012-04-19 @ 08:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0