mer om mobbningen som tog mitt liv

Just nu är.det mycket,som snurrar i mitt huvud angående mobbningen som tog mitt liv. Jag återupplever vissa utav,sakerna som,jag inte berättat för någon om. Jag funderar,mycket över varför det just skulle hända mig. Alla orden dom,sa till mig,dom bara ekar i mitt huvud, köttbullen, tjockis, hora och en massa
andra ord. Jag är så less på att höra dom orden i min skalle. Jag hör oftast även mobbarnas röster som säger orden. Deras hånfullhet. Ja allt som dom gjorde för att trycka ner mig. Att få mig att må dåligt. Orden,har,etsat sig fast i mitt huvud. Jag blir oftast ledsen än idag utav,att höra det om än bara inom mig. Tårarna kommer nu,klarar inte av,att skriva mer för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark, du klarar det!

2012-09-11 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0