pipes of scotland och min dag i umeå

 
Strunta i Nallen det var bara min lilla syster som ville att det skulle vara med på bilden. Det var föresten hon som tog kortet också. Nu ser ni sminkningen som jag har haft hela dagen i umeå och på kvällen då jag var på pipes of scotland på kvällen med min morbror och då hade jag föresten min nya kofta som jag handlat idag. Bilder på det jag köpte kommer att komma upp imorgon då jag redan gjort ett tidsinställt inlägg. Har iaf haft en mycket trevlig dag i umeå och då jag åt på frasses fick jag tillbaka typ 400kr mer än jag skulle ha haft. Men det märkte jag först senare och inte på en gång för då hade jag sagt det till den som gav mig det. Jaja skitsamma har iaf haft en sjukt trevlig kväll med trevliga människor och bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0