Nervös och sjukt taggad

 
Jag sitter i skolan och är väldigt nervös eftersom jag ska bli hämtad utav en person som jag aldrig ens sett eller vet så mycket om. Det är en från det nya stället det enda jag vet är namnet och vart hon jobbar. Tankar och funderingar hur ska jag veta att det är hon som hämtar mig? Hur vet jag ens vem det är? Men samtidigt är jag sjukt taggad för att vi ska även åka förbi min lägenhet så jag kommer att få se hur den ser ut nu när den är målad. Det är jävulst svårt att förklara mina känslor just nu och snart börjar min näst sista lektion så oron bara blir större ju närmare tiden kommer. Fick även ett fint kort på mig och en vän från halloween maskeraden utav en av lärarna. Jag kan kolla med henne om det är okej att publicera den bilden här eller om jag inte får men ni har iaf fått se hur jag såg ut. Jag kan verkligen inte tänka klart för tillfället för att jag är så himla nervös. Jag kan verkligen inte ens koncentrera mig just nu på svenskan så jag fick för mig att bara sitta och skriva lite här på min blogg men har ingen aning om vad min svenska lärare säger om det. Men jag tror nog att hon förstår bara jag förklarar för henne vad det är som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0