Rädd

Idag har jag gjort något som jag vet kommer bli det bästa för mig men det är inte lätt särskillt inte med min rädsla. Jag har tagit bort min mamma från facebook och tänker inte fara och fira henne idag så hon fyller 40år. Jag är rädd för hur hon kommer att reagera på att jag inte kommer. Jag vet att det enda hon vill är att jag skulle komma då hon fyller 40 men jag klarar inte av det. Jag mår inte bra utav att ha kontakt med henne. Det känns svårt särskillt eftersom jag älskar mina små syskon. Jag vet att våran relation kommer bli knas eftersom jag absolut inte vill träffa min mamma. Jag gör det som blir bäst för mig. Efter all skit min mamma har gjort mot mig. Hon får fan inga fler chanser utav mig. Det känns svårt men jag vet att detta kommer bli det bästa för mig.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt mellan dig och din mamma? :O :/

2012-07-18 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0