Om hästarna

 
Nu är inte hästar en lika stor del utav mitt liv längre. Jag är inte lika intresserad av det som jag har varit förut. Som vissa vet tänkte jag först att detta skulle vara en blogg som handlade mycket om just hästar men så blir det inte längre. Okej jag gillar fortfarande hästar men känner inte att det är vad jag vill hålla på med. Jag har ett annat mål som man kan läsa om på min blogg. Jag har länge tänkt i dessa banorna men nu är det allt ska börja ta form i mitt liv. Och jag har bestämt mig jag ska inte hålla på med hästar lika mycket. Okej det kommer nog alltid finnas hästar i mitt liv men absolut inte så mycket som förut. Jag vet inte om jag kommer att skriva så mycket om just hästar nu mera men det kanske kommer något inlägg då och då eller aldrig men har ändå bestämt att denna kategorin får finnas kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0