måste våga

Nu sitter jag i bilen påväg mot stockholm för o ta bussen mot nordmaling. Jag känner mig sjukt peppad på att åka upp. Jaja iaf så ska jag fundera lite över hur jag vill ha det med mitt liv och så. Jag måste våga stanna på min sida och vad jag Tycker och inte falla för grupptrycket på gården så att jag blir inblandad i en massa skit. jag orkar inte med den känslan av att jag blir tvingad att göra fel. Det mår man aldrig bra utav. Jag måste våga sätta stopp för det som händer eller åtminstone sätta stopp för mig själv så,att jag inte hamnar i skiten och förstör mitt liv som håller på att lösa sig och jag e påväg o flytta. Jag vill verkligen inte sabba det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0