Kan ej va så långt borta

 
Jag den kvällen jag for ut med Lina. Men nu till ett inlägg istället och bilden kommer inte ha det minsta med inlägget att göra.
 
Jag hade en rätt så jobbig kväll igår och kom fram till vissa saker efter att några släktingar hade pratat lite med mig. Jag kan inte bo så långt ifrån dom som verkligen bryr sig och betyder något för mig. Okej visst jag pluggar nu men överväger allvarligt att hoppa av och flytta upp till norrland igen, Visserligen finns det personer jag verkligen inte vill stöta på men jag klarar inte av att bo så långt ifrån släkten. Det går verkligen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska göra för att få till det, Visserligen trivs jag väldigt bra där nere men släkten betyder så himla mycket för mig. Min kärlek vill jag ju inte heller flytta så långt ifrån om det blir så att jag flyttar upp då är det nästa så att jag måste övertyga att min kärlek också flyttar upp men det har jag en känsla av att det kommer att bli väldigt svårt. Så just nu känner jag mig totalt kluven. Vad ska man göra? Jag vill kunna må bra och inte vara rädd att stöta på vissa personer men då är det bäst att bo kvar där nere omkring där jag är nu men nej det orkar jag inte heller för jag saknar släkten som fan.

Kommentarer
Postat av: Gull-Britt

Du har tid att fundera medan du gar klart gymansiet! Men lat inte korkbollar fa lov att styra vart du valjer bo.
Ovasett vart i varlden man bor kan man alltid rakat ut for personer man inte vill traffa. Men man far nochalera dom helt enkelt inte lasa se dom! Inte lyssa om de sager dumma saker.
Mitt rad till dig ar fundera under tiden du gar klart skolan!

Svar: Jag behöver iinte fundera längre
Krisse

2012-07-15 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0