kajloppet Sjua

 
Tyvärr blev bilden min mormor tog på mig inte så bra som ni kan se men det får funka ändå. Kortet är taget då jag precis kommit in i mål. Jag kom sjua av elva stycken. Det är jag faktiskt helt nöjd med. Jag klarade av mitt mål som var att inte komma sist iaf. :) Tog även ett kort på diplomet som jag fick. :) Denna dagen har fått mig att verkligen det är nödvändigt att bli smalare. Det var en varm dag och ja man kan ju se nästan varför jag vill vara annorlunda just nu. Skit samma iaf. Nu ska jag ta och lägga mig på sängen och vila och läsa lite och glöm inte bort min frågestund som är i fullgång så passa på att fråga mig saker. Jag skjuter upp frågestunden i några dagar så har ni även chans att fundera ut någon fråga. Ha det bäst allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0