Förflutet

 
Jag har bestämmt mig för att skriva lite om mitt förflutna här under denna nya kategorin. Dom som känner mig vet att jag inte har haft det lätt. Har bott på olika behandlingshem, varit med om rättegång och så himla mycket mer som gör att jag mår dåligt nu. Allt jag vill är att ta mig ifrån skiten och mitt dåliga mående som jag lever med varje dag, Jag vill ta mig upp och kunna stå på egna brev. Kamen om att överleva är inte alltid så enkel som många tycks tro. Nu blir det ny bloggdesign och sen börja på att skriva ett inlägg här igen om lite utav det förflutna. Jag tänker aldrig ge upp även om jag många gånger  vill göra det. Jag har kommit på att detta är vad jag behöver göra för att orka med allt. Kommer även att komma in fler nya kategorier inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0