dags för förändring

 
Jag såg ut såhära på skolaslutningen. Jag tänkte att jag kunde bjuda på denna bilden idag. Just nu har jag kommit fram till att jag behöver en ny bloggdesign. Jag har dels hjälpt Rebecca med en ny design och jag känner att det är dags att ändra på min också för att få till det som jag vill ha det och så det passar in på det jag egentligen inte kommer att skriva så mycket längre. Jag är inte lika intresserad av hästar som jag varit jag har liksom tappat lusten att hålla på med dom. Jag ska försöka få till denna bloggen på ett bra sätt. Jag har dels kommit fram till lite om vad jag ska börja skriva om. Det kommer ni som läser denna bloggen att förstå och se vad det är jag kommer börja skriva om. Jag har verkligen bestämt mig för att kämpa men det är verkligen inte enkelt det jag har bestämt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0