Tappat lungorna eller nått



Detta är ett kort på mat som jag gjort förra veckan som va riktigt jävla gott. Jaja men skit samma i det nu. Jag har varit och hjälpa Emma i hennes lägenhet och fixat lite och typ tappat lungorna eller nått efter allt blåsande men då jag nästan va klar med allt blåsande så for all luften ur den igen vilket va fett jobbigt så jag sket i det. Sen lagade jag och Emma potatis och purjolöks soppa och den blev helt underbar trots att vi egentligen inte hade rätt kryddor hos henne. Imorgon blire heldag med Emma och fixa saker och ting och även fira hennes 20års dag. Just nu känner jag mig väldigt frusen och önskar att jag inte ska bli sjuk men tyvärr blir jag nog sjuk :( Hatar det verkligen.


Kommentarer
Postat av: Emma kusin :)

Det där såg ju riktigt gott ut :)

2012-02-11 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0