sköthästar

Jag har skaffat mig två sköthästar och sen att det eventuellt blir en tredje och alla är på samma ställe. Bilder på dom två jag kommer sköta kommer att komma förmodligen nästa vecka då jag träffar dom igen. Jag har visserligen tagit kort på dom men det blir bättre då det då jag kommer ihåg namnen på dom. Har nämligen bara träffat dom igår. Men dom är helt underbara även fast ena verkligen har svårt för att bli longerad. Dom är rätt så unga men inridna och så. Detta kommer bli helt underbart fantastiskt. Jag känner lycka :) Vilket jag inte gjort på flera år. Men skit samma i det nu Jag är iaf glad för att jag ska få sköta två hästar. Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: TipsarN

Förstör inte hästarna bara! Tänk på att unga hästar är mer känslig i ryggen!!.. Hästar kan inte bära upp allt för mycket bara så du vet;)

2012-02-16 @ 13:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0