fett fail lördag

lördagen hos Emma blev as bra men ändå väldigt failad då det gäller bussar. Vi åkte till moraberg och handlade på rusta sen missade vi bussen med 2min och bestämde oss för att gå till weda för att handla på willys vilket slutade med storhandling och att vi missade bussen därifrån med 2min och satt ute i busskuren och väntade på bussen i ca 30min. ar hos emma hela dagen. När jag skulle åka till centrum för att byta buss så glömde jag att bussen inte stannade där alla dom andra stannar så jag missade hållplatsen och bussen jag skulle åka med vilket var den sista bussen hem så jag åkte tillbaka till Emma. Det slutade med att jag blev hämtad och sen hon som körde missade avfarten till gården så jag kan säga att dagen har varit väldigt fail men ändå totalt underbar. Jag ska verkligen leta som en galning idag efter usb-kabeln men nu först så ska jag ta och sova i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0