1 timme kvar



Jag sitter i skolan och har väldigt tråkigt funderar på att ta och spela lite betapet på internet för jag börjar först vid 09:55 och jag känner mig fett trött. Sen så har ena av mina mobiler gått sönder så jag letar efter en ny som det ser ut just nu. Idag blir det och hjälpa min bästa vän att packa upp och så. Och imorgon fyller hon 20:) Så jag kommer att ha fullt upp i helgen men jag ska försöka att hinna med åtminstone något kort blogginlägg per dag och jag hoppas även att jag kommer att ha hittat min usb-kabel så att ni läsare kan få se lite bilder här och inte bara en massa text. Kortet ni ser nu har jag tagit med datorn i skolan på mig själv för någon dag sedan och jag har fortfarande samma färger i luggen. Jag vet att bilden inte har den bästa kvaliten men ni får nöja er med den ändå. Någon som har ett bra tips på vad man ska göra i 1 timmes tid innan lektionen börjar?
// Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0