kom hem sent på natten



tyvärr har jag inte orkat göra så mycket i min lägenhet idag efter som jag kom hit vid halv ett på natten och inte riktigt kunnat sova så bra denna natten. Jag tog tyvärr inte så många kort med mobilen igår men bjuder iaf på en bild som ni red an har sett. just nu funderar jag bara på o sätta på en film o ta det lite lungt för att sedan kunna sova. Fast borde ta tag i disken först så att jag slipper hålla på med det imorgon. Jag ska ta o lösa med disken o sen sätta på en film o gosa ner mig i soffan med en filt och lite juice eller nått. kanske även ska ta o göra lite popcorn men vet inte ännu får se hur det blir. ha det bäst alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0