Trodde jag kommit ur det.

 
Just nu känner jag mig väldigt deppig. Jag har ingen aning om varför! Kanske kan vara merutav vissa saker som kommit ikapp mig? Jag vet inte. Känner ångest och är bara nära på att bryta ihop och gråta. Jag vet inte om det är för att jag känner att det hela håller på bli för mycket samtidigt. Orkar inte tänka klart nu funderar på o ta en promenad nu på rasten och se hur det hela beter sig med mitt mående. Jag hoppas iaf att detta kommer vända snart. Jag håller verkligen på o bli tokig på detta. Nu ska jag ta och faktiskt gå ut ett tag för känner att allt håller på o bli för mycket. Jag trodde jag hade kommit ur denna känsla och detta måendet men tydligen inte. Bilden är inte nytagen utan typ från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0