Träning

 
Sen då jag flyttar kommer jag börja träna ännu mera än jag redan gör. Kommer att träna på friskis och svettis i södertälje :) Det kommer bli fett  bra och inte bara använda mig utav promenader utan variera min träning. Detta kommer hjälpa mig med vissa mål i livet som dels är att bli smalare. Jag känner mig så himla glad och positiv till o träna där trots att jag kommer träffa på andra personer där som jag känner. Vissa kan jag säga att jag verkligen kommer se fram emot att träffa där. Går inte in på allt men har bestämt mig nu jag kommer skriva mer öppet här också om träningen och ta bort min låsta träningsblogg. Den kommer jag dels inte ihåg att uppdatera så det är liksom inget o bry sig om för min del. Men här lär jag komma ihåg att skriva om träningen. Hoppas ni kommer finna det intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0