Behandlingshem

under en tio månaders period under 2009-2010 bodde jag på ett behandlingshem i stockholm. Under den tiden började jag med att skära mig och en massa annat skit. Jag vet att det har inte direkt påverkat mig på ett bra sätt. Jag håller fortfarande på med en massa skit som jag började med där. Det håller på än idag. Det värsta är nog att skärandet blivit värre. Jaja iaf så trivdes jag inge vidare på det behandlingshemmet. Jag kom nära en person som jag hade kontakt med men det enda hon egentligen gjorde var att utnyttja mig till tjänster och så. Hon umgicks bara med mig för att hon inte hade någon annan att vara med. Efter ett tag då jag flyttat började hon säga att hon inte vill ha kontakt med en sådan tjockis som mig. Det sårade rejält kan jag säga. Jag trodde vi var bästa vänner. Alla dyra saker jag fick utav henne eller allt vi satt inne på hennes rum och delade på, Jag trodde verkligen på att vi var bästa vänner men allt som egentligen var emellan oss var bara ett skådespel från hennes sida. Jag hade börjat inse det under tiden jag bodde där men kunde inte tro på det trots att vissa andra av tjejerna som bodde där sa det till mig att hon bara utnyttjade mig, att hon bara var med mig för att hon inte hade någon annan att vara med. Jag kunde inte tro på dom. Sen i början då jag flyttade in fick jag även kontakt med en kille där som jag än idag har kontakt med trots att vi hade ett upphåll med det pågrund av en grej som hände emellan oss. Jag drog ut mycket på nätterna och ja rymde och bara var utomhus mycket och bara gick runt för att jag inte ville vara där. En dag umgicks jag med en vän utanför behandlingshemmet och det slutade med att vi satt i en lekpark mitt i natten och drack sprit och sånt. Det hände så himla mycket mer på det behandlingshemmet som jag inte riktigt orkar skriva om exakt nu. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på mig under den perioden då jag bodde på behandlingshemmet och vissa är tagen där i närheten. Jag skriver inget om bilderna utan ni får bara se dom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0