varför är det så svårt att hitta kärleken?

varför ska det vara så himla svårt att finna kärleken? Jag hoppas jag verkligen gjorde rätt som tog tillbaka ett utav mina ex som jag absolut tänkt på varje dag. Men samtidigt känner jag mig inte helt säker på att detta är rätt för mig. Har,svårt att förklara vad det är. Visst jag älskar honom men räcker det? Jag har inte varit så hära osäker på länge. Jag har liksom svårt att tala med honom så räcker det bara med att älska honom? Då vi väl ses har vi knappt något att prata om så allt blir bara fel. Det blir en pinsam tystnad,så är detta verkligen rätt för mig?

Kommentarer
Postat av: Amanda - Att leva lite annorlunda

Du får känna efter. Så länge det känns bra för dig så. Tycker att det låter bra att du älskar honom, för mig skulle det nog räcka, men jag är ju inte du. Men ja, nu till den "verkliga anledningen" till varför jag tänkte slänga in en kommentar i din fina blogg! :)

Jag har också autismliknande tillstånd (men jag brukar skriva atypisk autism då det är lite lättare och inte lika långt namn på det). Du är den första som jag har "träffat" som har den diagnosen. Tänkte bara att det var lite roligt (eller vad man nu ska säga), att vi har samma diagnos.

2012-10-20 @ 20:29:18
URL: http://kaffekoppar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0