onödigt o sminka sig idag typ

 
Jag fick bara för mig att göra någon typ av sminkning idag fast egentligen helt onödigt med tanke på att jag bara skulle gå igenom ett förråd och rensa bland mina saker och se vad jag skulle ha kvar och så till min lägenhet som jag kommer att flytta till snart. Jag trodde att det skulle ta mycket längre tid än det faktiskt gjorde. Först höll jag på ca 1 h 30 min sen tog jag paus och hämtade en dator och så åkte vi och åt på Frasses. Det var verkligen länge sedan jag åt där senast. Sen tillbaka och rensat ur bland det ssom var kvar även det tog ca 1h 30 min så samanlagt ungefär bara tre timmar o gå igenom allt. Jag slängde även sjukt mycket saker. Jag trodde det skulle kännas jobbigare än det gjorde men jag är iaf nöjd med det jag lyckats med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0