bryta för mitt eget bästa?

Mår inte så bra av att detta händer typ jämt. En,utav mina vänner alltid då vi ska ses o planerar något så kommer det alltid något annat hon måste göra istället. Hon vet att jag,har svårt för sådant men verkar ändå inte bry sig om det. Någon gång ibland funkar men ej så hära ofta som det sker. Hon betyder as mycket för mig men jag mår inte bra utav att det sker. Jag får ångest och mina tankar,bara flyger iväg på dåliga håll men jag försöker kämpa mig igenom det. Jag funderar på att bryta kontakten men det är svårt med tanke på hur mycket hon betyder för mig. Att göra det för mitt bästa är inte lätt för vill verkligen inte såra henne. Jag orkar inte detta det blir för tufft och jobbigt att ha det så hära. Jag gråter fan snart.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy så jobbigt att känna att man kommer i andra hand ibland-och av en vän. Men som jag ser det är det hon som behandlar dig illa-kanske omedvetet men dock. Skulle det funka att du förklarar för henne som det är-säga att hon är mycket värdefull för dig som vän, men att detta beteende gör dig så illa att du måste överväga om att ha kvar henne i ditt liv?? Kanske hon då förstår vilket allvarligt läge er vänskap är i ..och det är då du som "ligger ett steg före". Så bra att du är så klok och så rädd om dig själv! Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt och att er vänskap snarare får fördjupas. Kram!

2012-10-02 @ 20:12:19
Postat av: En annan Kristina

För övrigt så tror jag att varenda människa skulle må dåligt av att bli behandlad så- om man planerat tillsammans först och så väljer den ena att välja annat att göra istället.

2012-10-02 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0