Vaccin mot livmoderhalscancer

 
Jag känner mig inte ett dugg peppad på att åka till vårdcentralen idag och ta vaccin mot livmoderhalscancer. Jag hatar det verkligen sist bröt jag fan ihop. Jag är ju så himla rädd för o ta sprutor och blodprover och så efter saker som har hänt i samband med att jag ska ha tagit blodprover förut. Jag grät som bara den sist och idag ska jag ta andra dosen men jag är glad att jag inte kommer att vara själv denna gången eftersom min pojkvän kommer att följa med mig. Det betyder mycket för mig. Just nu kan jag knappt koncentrera mig i skolan för att jag är så himla nervös och rädd för att det ska bli som förra gången fast då var jag ensam fast det var sagt att någon skulle vara med. Orkar inte tänka på det just nu men snart så har jag Matte vilket är min sista lektion för dagen. Just nu vill jag inget hellre än att bara skita i o ta vaccinet men jag vet att det inte är någon bra ide. Nu ska jag göra något annat för  att få mina tankar på något annat.

Kommentarer
Postat av: Mirjam Eliasson

Du gjorde det väl? Måste puffa min dotter också, få gjort!

2012-11-08 @ 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0