utvecklingssamtal och extra lång teater träning inför premiären

 
Nu har precis svenskan slutat och snart ska jag ha utvecklingssamtal. Jag antar att det kommer att gå bra på utvecklingssamtalet.  Det kommer att bli en lång kväll för mig idag. Jag kommer ju ha teater en timme extra idag just för att det är premiär på söndag så jag är väldigt spänd och nervös inför det men ändå inte så farligt mycket. Känner att det kanske kommer att vara lite kaos på scenen idag eftersom vi inte riktigt har hunnit med att gå igenom alla scenerna så det kommer finnas saker o göra kan jag ju säga. Jaja skitsamma får ta och uppdatera mer senare om jag hinner eller så under ene paus på repetionen utav pjäsen via mobilen tyvärr blir det ju inga bilder just då. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilken fin bild! :)

SVAR: Åh, tack så mycket. :) Vad tråkigt att du också blivit mobbad. :/

2012-11-26 @ 12:26:07
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0