Skära sig och självmord

Har lyckats sluta med att skära mig för ett bra tag sedan. Men hur började det egentligen?? Det började då jag för första gången flyttade till ett behandlingshem. Jag började med det efter några dagar att jag bott där. Jag hade tänkt tankarna lågt innan jag flyttade dit men gjorde det aldrig. Jag har däremot försökt att ta mitt liv många gånger även det skedde mer på mitt första behandlingshem. Jag hade försökt redan innan jag hade flyttat dit också. Har haft mycket tankar på att ta mitt liv och massa annat skit. Det kan fortfarande komma ibland men inte lika stark som det har varit. Jag har lärt mig hantera det på ett bättre sätt. Ibland känns det som om jag är påväg o trilla tillbaka men jag försöker åtminstone göra mitt bästa utav det för o inte trilla tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? allt du behöver att göra är att gå in på min blogg http://www.nattstad.se/ebbaklofverskjold och kommentera att du är med och gör ett inlägg i din blogg om att du är med och tävlar att bli veckans blogg på min blogg :D Lycka till :)

2012-11-28 @ 07:49:18
URL: http://nattstad.se/ebbaklofverskjold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0