mot stockholm om några timmar

 
Jag vaknade väldigt sent idag men var ju även uppe väldigt länge så att det förvånade mig inte. Nu har jag packat klart alla sakerna för ikväll åker jag ju tillbaka till stockholm. Så nu tar jag det mest lungt fram tills det börjar bli dags att bege sig mot bussen. Jag kanske bara borde passa på att gå till affären och handla lite om ett tag som man kan ha med sig under bussfärden om jag är smart men känns inte så roligt det heller men skitsamma. Nu kommer jag iaf lyckas med allt det jag vill. Har vissa saker att förbereada inför flytten så tänkte mig att försöka packa ner allt som bara går imorgon så att jag slipper att göra det sen. Så fullbokad dag imorgon för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0