Inköpta saker

Igår var jag i Umeå och shoppade lite och träffade vänner nu tänkte jag ta o bjuda på bilder utav det som jag köpte.
 
 
Mina nya vinterskor
 
 
Vart tvungen o köpa detta också till mina skor.
 
 
Bara några saker som jag ville ha. Jag är rosettgalning för er som inte vet om det.
 
 
Hittade en snygg kalender på bokia så jag passade på att köpa en då jag verkligen var i behov att använda den. Liten och Praktiskt är den och snygg också vilket bara är ett stort plus.
 
 
Kofta som jag köpte på HM som jag verkligen blev kär i bältet följde med men det kan jag inte använda då det är för litet för mig men koftan passar bra och är väldigt mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0