varför gör jag så?

Förlåt för en dålig uppdatering men har haft så himla mycket annat att tänka på. Jag funderar mycket över varför jag gjort som jag gjort under dom senaste två veckorna men inte kommit fram till något. Men däremot har jag kommit fram till andra saker o en,av dom kommer hindra mig från vad jag gjort dom senaste veckorna och jag hoppas att det sker snart. Som det är nu vill jag inte berätta vad det är. Men ska iaf flytta upp till Norrland igen. Vet inte exakt när men rätt så snart iaf hoppas jag på. Känner mig mest korkad just nu men får försöka göra allt detta på ett bra sätt. Egentligen borde jag prata med någon om vad jag håller på med men det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0