börjar bli smalare

Jag har börjat närma mig ett av mina mål. Jag har börjat bli lite smalare vilket jag märker på vissa kläder jag inte har kunnat använda förut för att dom suttit på tok för tajt. Nu sitter dom kläderna faktiskt riktigt bra. Mitt mål kommer bara närmare. Vissa har även märkt det på mig då dom sett mig att det blivit skillnad. Jag känner mig riktigt glad över det kan jag tala om. Ändå så har jag inte riktigt försökt göra nått utan,det har bara kommit av sig själv. Det är väl bara det att jag gjort mer saker utan att tänka på det. Nu ska jag verkligen försöka att få vikten och min mage att försvinna. Jaja,vikten skiter jag i vet ändå att muskler väger men ska åtminstone bli smalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0