TipsarN

TipsarN eller ska jag säga Natali? Jag vet att det är du och har misstänkt det en längre tid och nu vet jag att det stämmer. Det är ingen idé att du nekar till det för det gör ändå ingen skillnad för dig om du nekar för det kommer ändå alltid vara du som skrivit kommentarerna. Du borde nog läsa kommentaren från Kristina Å. Hon skrev detta.

Tipsarn: Det var det dummaste jag hört på länge! Har du aldrig sett vuxna stora långa människor rida?? Hoppa på människor på det här viset! Att du inte skäms! Verkar som du fastnat i fjortisstadiet! Feghet verkar vara ditt riktmärke-eller har du inget namn? Stå för vad du spyr ur dig om du törs.Annars kan du lika gärna vara tyst! Kristina Å
 
Det du håller på Med Natali det är inte ens snällt bara elakt och det borde du veta om. Du har inte ens vågat stå för vem du är som skriver kommentarerna. Det är fegt att du inte ens vågat stå för vem du är.


Kommentarer
Postat av: Natali!

Hur i hela helvetet kan du påstå att det är jag?!?!:O

För det första så bryr jag mig inte ett smack om dig!! och för det andra så visste jag inte att du hade en bloggjävel och för det tredje varför skulle jag lägga ner tid och kommentera din blogg när jag inte ens bryr mig?!! Du ska fan inte anklaga mig för någonting jag inte har gjort!

2012-04-20 @ 18:30:56
Postat av: Natali!

Hur i hela helvetet kan du påstå att det är jag?!?!:O

För det första så bryr jag mig inte ett smack om dig!! och för det andra så visste jag inte att du hade en bloggjävel och för det tredje varför skulle jag lägga ner tid och kommentera din blogg när jag inte ens bryr mig?!! Du ska fan inte anklaga mig för någonting jag inte har gjort!

2012-04-20 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0