borde egentligen gå och lägga mig

Tröttheten börjar verkligen att komma över mig just nu. Jag borde egentligen gå och lägga mig men jag har inte ens orken till att göra det just nu. Jag vet inte riktigt är liksom så mycket i mitt huvud men jag hoppas på att tiden kommer gå fort så att jag snart får min egen lägenhet. Jag är iaf glad just nu och det ska bli roligt att se vad dom kommer att säga om min nya frisyr i skolan på måndag, mm Om man tänker på torsdagen och teatergruppen det kan också bli riktigt intressant faktiskt. Jag hoppas på att min lugg kommer att växa så att det kan bli en snedlugg igen så att det ser bättre ut med mer långt hår där det redan är långt och ha resten kort. Äsch skitsamma i det nu. Jag ska ta och gå och lägga mig. 


Denna bilden har jag tagit på island. Hunden heter Birta. Godnatt alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0